Tuesday, March 31, 2009

Dalam Kenangan


Sukar untuk aku ungkapkan bertapa bermaknanye dia dalam hidup aku..
Tak mungkin aku akan jumpa orang lain yang sama macam dia..
Dia satu2nya orang yang memahami aku dan sayangkan aku..
Bagi aku, aku tak kan jumpa orang lain kerana aku dah serahkan jiwa raga aku hanya untuk dia..
Bertapa banyaknya halangan dan dugaan yang terpaksa kami tempuh..
Aku tahu yang aku tak mungkin dapat hidup bersama dia sampai bila2 pun..
Tapi aku teruskan jugak hubungan kami kerana aku ingin tahu apa kesudahan perjalanan cerita yang aku cipta bersama dia..
Langit tak selalu cerah, dunia tak selalu indah..
Hanya DIA maha mengetahui apa yang terbaik untuk umatnya..
Kami terpaksa berpisah andai itu takdirNYA..
Walaupun aku hanya dapat nikmati detik2 manis hanya sementara bersama dia itu cukup bermakna bagi aku..
Dia mungkin lupakan aku tapi aku tak kan lupa kenangan aku bersama dia...

1 comment:

  1. kenangan kadang2 membahagiakan, kadang2 menyedihkan,kadang2 menyakitkan dan kadang2 membosankan

    ReplyDelete